Service


Bruk dette skjema (etter avtale med oss ) hvis du ønsker å reparere ditt produkt på vårt verksted. Da sparer vi tid på registrering og kan planlegge fremdrift på verkstedet. 

Har du spørsmål, må du kontakte oss via epost, kontaktskjema eller telefon. Ikke bruk serviceskjema

FORUNDERSØKELSE

Ved forundersøkelse er man nødt til å åpne apparatet, finne feilen, sjekke delepriser hos leverandør, kalkulere jobben, for så å kontakte kunden. Dette tar selvfølgelig tid og er gjerne den vesentlige delen av reparasjonen.

Belastes kun ved uløste saker / saker som ender opp uten reparasjon

Vanligvis bruker vi ca. 0,5 - 1 time pr. prisoverslag. Faktorer som servicevennlighet og kompleksitet avgjør hvor lang tid vi bruker.  Se gjeldende timesats.

SERVICE

De fleste av våre reparasjoner ligger mellom 1,5 til 3 timer.

Vi får endel spørsmål via epost, om hva reparasjonen vil koste for deres produkt. Det er selvsagt umulig for oss å svare på, før vi får undersøkt apparatet og konstatert hva som er defekt.  (se forundersøkelse)

 

Selv om tilbud og estimater er ment å være så nøyaktige som mulig, kan selve reparasjonen av elektroniske systemer avdekke ytterligere, tidligere ukjente feil, som hindrer varen i å fungere etter hensikten. Skutle Elektronikk forbeholder seg retten til å avbryte en reparasjon hvis tilleggsreparasjonen ikke er teknisk eller kommersielt forsvarlig.

 

Når produktet er ferdigbehandlet, vil du motta en SMS


PRISER

Ordinær timepris ................................ kr   895.- ink.mva

Hasteservice ( innen 5 virkedager).... kr.1195.- ink.mva

Ekspedisjon og verkstedsmatriell...... kr     95.- ink.mva

Forundersøkelse etter medgått tid. Typisk 0,5 til 1t

 


INNLEVERING / INNSENDING AV APPARATER

Apparater kan innleveres på vårt verksted, eller sendes til vår adresse som du finner under.

Ved større ting som El.piano / Keyboard m.m. må det avtales på forhånd før innlevering, p.g.a. plassmangel.

Det er viktig å pakke godt, samt at esken må være stor nok for varen. (ikke bruk flere esker som er tapet sammen) 

  • Rull inn varen i bobleplast. Ikke bruk isopor da dette smuldres opp under sending og skaffer merarbeid for oss. Kunden blir fakturert for bobleplast hvis det mangler i sending. 
  • Høyttalerelementer monteres med membran mot membran med strips i (minimum 2) hull for å holde sammen. På denne måten bli membran beskyttet.

Husk å trykke SEND etter at du fylt ut skjema. Da vil skjema bli sendt til oss (obs. du trenger ikke printe ut skjema)

Send oss en epost, med info om sporingnummeret på pakken.

Du vil motta en ordrekopi når vi har registrert ordren  i våre systemer. 

 

Produktet skal sendes til :  

Skutle Service, Postboks 129 Midtun, 5843 BERGEN

-------------

Verkstedsadresse..........:  Sørlia 11, 5223 Nesttun

 

Åpningstider verksted

Verksted.............. : Mandag - Onsdag  09.00 - 15.00   

Kundeservice tlf. : Mandag - Onsdag  09.00 - 12.00

 

Produkter hvor vi ikke tilbyr service:

  • Video produkter (videospillere, kamera ++)
  • TV 
  • AV (app.som kombinerer audio og video) Disse produktene er ofte tidkrevende og lite servicevennlig. Bruk merkeverksted, de kjenner produktet.
  • Printere

 


 

Her kan du lese vilkår           


SERVICESKJEMA

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.